Przygotowanie do pogrzebu
Pierwszym krokiem po stwierdzeniu przez lekarza zgonu i otrzymaniu karty zgonu jest zgłoszenie zgonu do urzędu stanu cywilnego.Jest to oficjalny dokument, który jest wypełniany przez lekarza lub inną osobę upoważnioną do stwierdzenia zgonu. Karta zawiera informacje o zmarłej osobie, takie jak:
- imię i nazwisko,
- data i miejsce urodzenia,
- miejsce zamieszkania,
- stan cywilny,
- przyczyna zgonu.
Bez karty zgłoszenia zgonu nie jest możliwe przeprowadzenie pochówku lub kremacji zmarłej osoby. Karta przekazywana jest do urzędu stanu cywilnego, który rejestruje zgon i wydaje stosowne dokumenty, takie jak akt zgonu. Przygotowanie do pogrzebu zaczyna się od dopełnienia formalności, Firma Sacrum wyręcza swoich klientów od nadmiaru formalności urzędowych, więc po otrzymaniu karty zgonu możecie Państwo zgłosić się bezpośrednio do naszego biura, a my zajmiemy się zarejestrowaniem zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego.